diumenge, de juliol 03, 2011

Club Natació Sabadell - Club Natació Vic

Don Fink, en el seu llibre "Atletas de Hierro,Preparación para el Ironman", diu moltes coses interessants.Una d'ells i molt curiosa és aquesta:
"...després de molts anys en el món de la Triatló, m'he adonat que només hi ha 2 tipus de triatletes: els que admeten que el seu objectiu és acabar un Ironman, i els que no ho diuen, però en secret,també ho desitgen."
Jo porto poc temps en triatló (l'any 2007 vaig fer el primer sprint), però amb aquest temps,he conegut força gent d'aquest mundillo, i puc assegurar que jo també penso el mateix.
I fins ara podria dir que jo era del segon grup. Ara, i després d'haver acabat prou bé la Half de Calella.Em començo a sentir identificat amb el primer grup de triatletes.

En el mateix llibre, l'autor fa un exercici de càlcul de les hores de la setmana, incorpora fortes dosis de motivació i presenta uns plans d'entrenament per ajudar a optimitzar la preparació de la proba. Tot això, tenint en compte que tothom té gran part del seu temps ocupat per les obligacions laborals i familiars.
Fins i tot, amb els casos més extrems,l'autor demostra que tothom que vulgui i tingui un estat físic mínimament acceptable, està en condicions per acabar un IRONMAN.

I aquí (capitol 2 del llibre) vaig decidir fer la proba en el Mig IronMan. En el llibre es presenten 3 plans d'entrenament de 30 setmanes per fer l'IronMan.
Però a la setmana 22 es fa un Mig IronMan.Jo vaig decidir fer aquestes 22 setmanes per arribar a Calella en condicions.
Per poder entrenar he hagut de treure el temps de sota les pedres,i per això vaig veure que era impressindible entrenar els migdies.

I aquí arribo al motiu d'aquest escrit, l'entrada que faig avui al Blogg, és exclusivament per agraïr a la secció de Triatló del Club Natació Sabadell i als responsables del Club Natació Vic-ETB de les facilitats que m'han donat per poder entrenar a les instal.lacions del CNVic ETB.
Degut a la meva feina, m'és molt complicat entrenar a Sabadell. I des de principis d'any fins ara he estat entrenant amb tot tipus d'ajuda i facilitat a les instal.lacions del Club Natació Vic.
Només vull dir que tant les instal.lacions com tota la gent del Club Natació Vic han estat funamentals per arribara a fer la Half de Calella.
Ara espero posar-me nous objectius, i si és possible seguir a Vic amb la mateixa il.lusió i ganes com fins ara.
Bé, només volia reiterar el meu agraïment a les dues entitats i us comunico que aquest gran èxit per mi, també espot considerar un petit (i suposo que molt petitonet) èxit pel CNSabadell i el CNVic.